XVII Jornada XCB: “Aprendre avui, aprendre amb sentit”. 8 de juny

L’Institut Joan Amigó present a la XVII Jornada de la XCB en l’espai compartim! (Projectes d’ESO)

Des de fa 17 anys, la Xarxa de Competències Bàsiques (Xarxa Cb) aplega docents amb voluntat de repensar els processos d’ensenyament i aprenentatge en els seus centres, per mitjà de la formació entre iguals i en xarxa, amb vistes a compartir i a enriquir-se mútuament per millorar els aprenentatges de tots els alumnes.

L’objectiu de la jornada de la Xarxa Cb d’enguany és reflexionar sobre com, on, quan i per a què aprenem amb sentit, avui, de la mà d’experts com Digna Couso, David Duran, Carles Monereo i Juli Palou. Si avui dia hi ha tantes evidències científiques sobre l’aprenentatge, què ha de passar perquè s’incorporin a les pràctiques habituals en totes les branques i etapes i, per extensió, també en la formació del professorat?

Alhora, aquesta trobada pretén posar en valor els fruits de la formació entre iguals i en xarxa, i mostrar algunes de les experiències dels centres que formen part de la Xarxa Cb al voltant del treball globalitzat o per projectes, concebut com una eina per aconseguir la millora dels aprenentatges dels alumnes i l’assoliment de competències.

Més informació: https://blocs.xtec.cat/17jornadaxarxacb/