Webinar mètode flabiol

El dilluns dia 8 de juny, a les 17.30 h,  durem a terme un Seminari Web per tal de presentar el Mètode de flabiol a l’escola.

El seu autor, en Raül Flores,  és  mestre de primària i Director de l’Escola Montoliu de la Riera de Gaià. També és Mestre de flabiol de l’Aula de Música Popular i Tradicional i  Graduat  Superior en instruments de la música tradicional de l’ESMUC.

El sistema que proposa s’ha experimentant i pensat per classes col·lectives de primària i  per tant, amb un màxim de 25 alumnes de 10-12 anys.

Les càpsules de flabiol són una presentació interactiva i el lector-estudiant pot trobar en format vídeo el seu mestre interpretant els exercicis proposats, les partitures sonant, finestres amb informació addicional i  també trencaclosques de geografia, mots encreuats o vídeos relacionats amb el tema de la càpsula. Són una manera ben amena de continuar l’aprenentatge de forma autònoma i des de casa i és per això que són molt adients quan els alumnes no són a l’escola.

Per tal d’assistir-hi, us podeu inscriure mitjançant aquest FORMULARI i el matí del dia 8 rebreu el vincle al Meet de la tarda.