Un calendari d’advent molt lector. Un dia menys… un llibre més.

Aquesta activitat ha estat publicada al web de Biblioteques Escolars de Catalunya com a bones pràctiques dins la línia 5: La biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital.

Objectius:

• Recomanar un llibre que s’ha llegit i ha agradat molt.
  • Preparar un potcast a través d’una eina de gravació en línia.
  • Animar a la resta de companys de la classe a llegir-lo.

Explicació:

L’activitat “Calendari d’advent de recomanacions lectores” és una activitat orientada a fomentar el gust per la lectura. És una activitat realitzada íntegrament pels alumnes de 5è de primària de l’Escola Martí Poch.
L’activitat consisteix en realitzar una recomanació d’algun llibre que s’hagin llegit prèviament i els hagi agradat molt, amb la intenció que, d’aquesta manera, la resta d’alumnes puguin descobrir llibres i contes nous i de diferent tipologia.
Per realitzar l’activitat, els alumnes han de preparar un potcast a través d’una eina de gravació en línia, donant les dades dels llibres, tot animant a la resta de companys de la classe a llegir-lo. Per realitzar el muntatge del calendari, s’ha utilitzat l’eina d’edició Genially.

Podeu trobar l’article original aquí.