Segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar pel recurs “Laberint poètic”

Ens plau comunicar que el recurs Laberint poètic” elaborat conjuntament per l’ELIC i el CRP ha estat reconegut amb el segell digital de bona pràctica de biblioteca escolar (línia 4).

Aquest segell indica que l’experiència compleix els següents objectius:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Us convidem a utilitzar-lo i aprofitem l’avinentesa per recordar que el dia mundial de la poesia és el proper 21 de març.