Santa Coloma i els portals

A l’escola Cor de Roure, dins el projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” han tingut la visita d’un professional docent del camp d’aprenenatge Els monestirs del Cister per seguir treballant sobre l’element apadrinat per la classe de cinquè: els portals de Santa Coloma de Queralt. Durant la sessió han après sobre la societat d’aquella època, han construït la maqueta d’un castell i un arc de mig punt, han identificat una font primària, entre d’altres coses, ….

Durant el curs escolar, aquest alumnat treballarà de manera competencial descobrint el seu poble per més endavant fer de guies turístics a l’alumnat participant en la mostra de teatre.