Projecte eWorld sobre energia i canvi climàtic orientat als ODS

30/06/2020 – 17:00h

Presentació del Projecte eWorld, una iniciativa educativa digital de la Fundació Repsol, pensada per a estudiants de secundària, que permet al professorat treballar a l’aula els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), a través de continguts sobre energia i canvi climàtic.

Els seus continguts estan adaptats al currículum escolar i ofereix diferents materials descarregables i recursos per a alumnat i docents. El programa ofereix al professorat un format dinàmic i interactiu per abordar aspectes clau per al futur com els reptes de l’energia, les diferències entre canvi climàtic i qualitat de l’aire o la mobilitat sostenible.

El programa ja està disponible a través de la pàgina Projecte eWorld i properament també a la plataforma de col·laboració Teams de Microsoft. La inscripció està oberta a tots els centres d’educació secundària, i és completament gratuïta. Durant el desenvolupament del programa, tots els participants compten amb el suport d’una assessoria pedagògica.

INSCRIPCIÓ a la presentació del Projecte.

Més informació : https://blocs.xtec.cat/afttgn/