Presentacions English Day

L’alumnat dels centres educatius es presenten en llengua anglesa donant a conèixer l’escola, el poble i/o les activitats que realitzen a través d’un vídeo gravat a les mateixes escoles. També han preparat unes preguntes per jugar i detectar què han entès de les presentacions. Amb totes les preguntes s’ha preparat un Kahoot. El Kahoot és una plataforma que permet crear un joc de preguntes que es realitza a través de dispositius mòbils o ordinador. Al llarg de la setmana els diferents centres educatius visionaran el vídeo i faran activitats en llengua anglesa.

Aquesta és la primera activitat d’enguany de l’English Day dels centres educatius de la Conca de Barberà. Si l’escolteu podreu descobrir què treballen, què els agrada i altres curiosiitats dels companys i companyes de sisè de totes les escoles. Us convidem a veure’l!