Premi escoles verdes 2021

Ja està convocat el Premi escoles verdes 2021, podeu consultar la resolució: https://dogc.gencat.cat/ca/document-del-dogc/?documentId=909492

Termini fins el 8 d’octubre

Categories:

a) En reconeixement d’una trajectòria de millora contínua en el procés d’ambientalització integral del centre i en la implicació en la millora del seu entorn.

b) En reconeixement d’una actuació singular, dins o fora del centre educatiu, que reculli el màxim de contextos d’acció que promou el Programa Escoles Verdes: la participació de tota la comunitat educativa, la gestió ambiental del centre, el currículum, i la difusió i la implicació en l’entorn.

c) En reconeixement d’un treball en xarxa, dut a terme conjuntament amb altres agents del territori (altres centres educatius o institucions o entitats), per a la millora ambiental dels diferents centres que participen en el projecte i del seu entorn.