“NO TANQUEM ELS ULLS” Jocs, Dvd’s, material STEAM… Recursos per treballar la Coeducació

Us presentem uns materials el.laborats conjuntament entre el CRP i LIC. Són les Maletes i els recursos liles! Un recull de contes, llibres, jocs i pel·lícules per a l’alumnat d’educació infantil,  primària i secundària que pretenen trencar estereotips de gènere, estimular una visió no sexista del món i treballar el respecte i la no discriminació.

Les històries són una via important d’inculcació de valors i, sovint, no som conscients d’allò que presentem als nostres alumnes. Aquest material pretén ser un recull de relats basats en el respecte a l’altre, que poden ser tractats de manera explícita o implícita. Tot plegat per tal d’incidir en el moment de la constitució de la identitat de gènere de manera conscient i planera.

Així doncs, aquests materials són un recurs educatiu i socialitzador que ens pot servir per a canviar models establerts a la nostra societat, donant altres visions, altres maneres de resoldre i entendre la realitat.

A l’apartat “Recursos_coeducació_No tanquem els ulls” trobareu totes les maletes.

En aquest enllaç trobareu els diferents recursos.

(Imatge de Joel Romero)