L’escola Valldemur -ZER Conca- visita l’Arxiu Comarcal

L’alumnat de cicle superior de l’escola Valldemur -ZER Conca- ha visitat l’arxiu Comarcal de la Conca de Barberà aquest dijous al matí. L’activitat forma part del projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” que es realitzarà durant la setmana del mes de maig a Barberà de la Conca.

L’alumnat treballa les fons documentals del seu poble a través d’una activitat que l’arxiu els ha preparat especialment per ells, en concret, ha estat una recerca sobre la cooperativa agrícola de Barberà. Han consultat el padró municipal, han comptat el nombre de pagesos i pageses, els kilos de raïm, han vist com a través de les fotos també se’n pot treure informació, han consultat revistes de l’època…  Ara els cal compartir aquesta informació entre els dos grups i les dues activitats realitzades per després extreure’n conclusions.

Alumnat de l’escola realitzant la visita a l’arxiu