L’arxiu visita l’escola Salvador Ninot

El passat 15 de febrer l’alumnat de 6è de primària de l’escola Salvador Ninot va rebre la visita de l’Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà. La visita forma part del projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” que engloba el teatre a l’escola amb el coneixement del nostre entorn més proper a mà de l’alumnat del poble que acull la Mostra de Teatre. Enguany es celebra la XXVI edició a la població de Sarral.

Durant la xerrada es va explicar les funcions de l’arxiu, els documents que s’hi poden trobar, anècdotes …  La col.laboració amb l’Arxiu i amb el Camp d’aprenentatge Els Monestirs del Cister forma part d’aquesta dinamització on experts en el seu camp, fons documentals i patrimoni, respectivament; visiten l’escola per ajudar-los a investigar algun element patrimonial del poble. En aquest cas l’alumnat ha triat l’església i el carrer del jueus.

Al final de la sessió es va jugar a un joc (un kahoot) sobre Sarral elaborat pels mateixos alumnes.