IV Jornades de pràctiques de refrència per a l’èxit escolar #pracxit17

Els dies 3 i 4 de juliol, de 9 a 14 h, a la Sala Tàrraco de l’INS Pere Martell, del Complex Educatiu de Tarragona, tindran lloc les quartes Jornades de pràctiques de referència per a l’èxit escolar 2017  #pracXIT17 adreçades a l’Educació infantil i primària i a l’Educació secundària obligatòria,  on s’exposaran les experiències, que han realitzat al llarg d’aquest curs i que han obtingut bon resultats tant a nivell metodològic, organitzatiu i competencial.

Més informació i inscripció a :

Presentació

El període d’Inscripció és el següent és de l’1 al 29 de juny de 2017, fins arribar el màxim d’aforament (120) i les adjudicacions  serà el 30 de juny de 2017.

• Inscripció Educació Infantil i Primària: 7000520507  Pràctiques de referència per a l’èxit escolar 2017.
  • Inscripció Educació Secundària7000540507  Pràctiques de referència per a l’èxit escolar 2017.
  • Trobareu, en aquest correu el programa