Guardonada l’escola Sagrat Cor -ZER Conca de Barberà- a la mostra de logotips

L’alumna Paula Tarragó Español de l’escola Sagrat Cor –ZER Conca de Barberà- de Solivella ha estat guardonada a la mostra de logotips d’elements apadrinats per a centres que participen en el programa Apadrinem el nostre patrimoni.

Per veure la resolució del jurat de la categoria d’infantil i primària i de secundària es pot consultar el següent enllaç: http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/apadrinemnostrepatrimoni/

L’objectiu de la mostra de logotips pretén fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa: Apadrinem el nostre patrimoni i visibilitzar i donar valor al treball fet pels centres participants. Aquesta mostra està organitzada pel Departament d’Ensenyament.

Aquesta activitat ha format part del projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre”  on es pretén que els alumnes amfitrions de la Mostra de teatre facin de guies turístics del seu poble. Els alumnes de cicle mitjà i superior van realitzar una visita al castell, als antics rentadors, una representació de la “Maranyota” i una activitat al voltant de les ceràmiques a la quinzena d’escoles de la comarca que van participar en la XXXIII Mostra de Teatre entre el 21 i el 24 de maig a Solivella.