Fundació La Marató

Dos centres de la comarca, el col.legi Mare de Déu de la Serra i l’institut Martí l’Humà, participen en les sessions divulgatives de La Marató aquesta setmana amb el seu alumnat de secundària.

La Marató és el programa solidari de TV3 i Catalunya Ràdio que es farà el diumenge 19 de desembre i estarà dedicat a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.

Depressió, ansietat, trastorn bipolar, esquizofrènia i altres psicosis, trastorns obsessius compulsius, trastorns del neurodesenvolupament (com el TDAH, el trastorn de l’espectre autista o els de l’aprenentatge), trastorns de la personalitat, de la conducta alimentària o addiccions. Aquests són, només, alguns dels problemes de salut mental que centraran la 30a edició de La Marató.