El moviment maker, STEAM, la impressió 3D i la fabricació digital a les aules

Acció formativa a càrrec de l’ambaixador STEAM de Tarragona

DATA: 2 juny

Hora: 17h

El moviment “maker” combina art i tecnologia i es basa en l’aprenentatge a través de l’experiència de fer i crear les coses per un/a mateix/a. Cada vegada més centres opten per acostar la tecnologia i la ciència als seus alumnes d’una manera pràctica, estimulant en ells el pensament creatiu i convidant-los a la participació. La cultura Maker, per a molts professors, és una forma de generar solidaritat, col·laboració oberta i en xarxa (gracies a les eines digitals) i treball en equip i una via fonamental per fomentar valors com la cooperació, el respecte i el pensament crític. En aquest webinar, l’Enric Bolaño, Ambaixador STEAMcat i professor de Tecnologia de l’Institut El Morell, ens parlarà d’aquesta nova cultura d’innovació, invenció i creació que s’extén ràpidament per tota Europa i per tot el món i ens mostrarà exemples d’aplicacions concretes a les aules realitzades per els i les nostres alumnes.

La cultura Maker, per a molts docents, és una forma de generar solidaritat, col·laboració oberta i en xarxa (gracies a les eines digitals) i treball en equip i una via fonamental per fomentar valors com la cooperació, el respecte i el pensament crític.

En aquest webinar, l’Enric Bolaño –@EnricBolano, Ambaixador STEAMcat i professor de Tecnologia de l’Institut El Morell, ens parlarà d’aquesta nova cultura d’innovació, invenció i creació que s’extén ràpidament per tota Europa i per tot el món i ens mostrarà exemples d’aplicacions concretes a les aules realitzades per l’alumnat.

Inscripció: Al bloc d’accions formatives

Font imatge