El castell de Santa Coloma

L’escola Vedruna de Santa Coloma de Queralt, dins el projecte “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” ha tingut la visita d’un professional docent del camp d’aprenenatge Els monestirs del Cister per seguir treballant sobre l’element apadrinat a cicle superior: el castell de Santa Coloma de Queralt. Durant la sessió l’alumnat ha representat la societat d’aquella època, ha construït la maqueta d’un castell, un sostre embigat i un arc de mig punt,… entre d’altres explicacions. Després han visitat el castell guiats per la mà de l’expert Sr. Ramon Montagut.

La sessió s’ha realitzat al mateix castell i ha servit per aprofundir en el coneixement d’aquest patrimoni per tal de seguir-ho treballant a l’aula de cicle superior, ja que aquest alumnat farà de guies a l’alumnat que farà la Mostra del Teatre a Santa Coloma del 19 al 22 de maig.