Concurs educatiu Joves i Mobilitatat #14edició

Des del RACC convoquen la 14 edició del concurs educatiu “Joves i Mobilitat” per a centres educatius o per a l’alumnat de secundària obligatòria, Batixillerat i CFGM.

El concurs  té com objectiu promoure actituds i valors de mobilitat segura, sostenible i responsable entre els adolescents i els joves de Catalunya.

Més informació: https://www.jovesimobilitat.cat/

Poden participar alumnes d’ESO, Batxillerat i CFGM i també nois i noies de 12 a 18 anys membres de casals i centres de lleure de Catalunya, a les categories de:

• Anunci gràfic
  • Vídeo per a Instagram
  • Projecte de milora de la seguretat viària

Els centres d’ensenyament poden participar a la categoria del millor projecte educatiu en mobilitat segura.

Data límit: 30 d’abril