Concurs BBVA Dibuix Escolar

40è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

Objectiu:  servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats de l’alumnat en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.

Destinatari: escoles de primària i d’educació especial

Sis contes per cuidar el planeta” estan alineats amb alguns dels dissets ODS.

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

A la web podeu descarregar els contes: www.fcaixescatalanes.cat/premi/concurs-dibuix-escolar/ A més, al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.