Avui ens visita… o com dinamitzar la visita d’un autor a l’aula

Des del web de Biblioteca escola ens comparteixen la publicació Avui ens visita… o com dinamitzar la visita d’un autor a l’aula (2014).

En ell hi podeu trobar recursos, orientacions, activitats… per la visita d’un autor o il.lustrador a l’aula.

L’autor de la publicació és Joan Portell Rifà i ens presenta un dossier didàctic amb orientacions per al professorat de primària i secundària per preparar la visita dels autors a les aules. Té com a objectiu aprofundir en la figura de l’escriptor i en la seva obra, amb la intenció de desvetllar el gust per la lectura en l’alumnat. La primera part presenta activitats per fer abans, durant i després de la visita, i en la segona, una sèrie d’autors expliquen la seva experiència en diversos centres.