Assaig general de la Cantata

Avui 26 d’abril s’ha realitzat l’assaig general de “La llegenda de la princesa i Sant Jordi” amb els alumnes de cicle mitjà de primària de totes les escoles de la Conca de Barberà. És la setena edició de les trobades musicals “Cantem junts” que es realitza a la nostra comarca. Aquest any la seva estrena ha coincidit amb la XXXII edició de la Setmana Medieval i ha estat un dels actes inclosos en el programa de l’Associació Medieval de la Llegenda de Sant Jordi d’enguany.

Aquestes trobades es realitzen cada dos anys i en el mateix cicle per garantir que tot l’alumnat de la comarca pugui viure en primera persona aquesta experiència musical.

La veu cantant la porten les mestres de música de les escoles de la Conca juntament amb el CRP. També hi col·laboren altres persones, institucions, entitats, empreses i col·laboradors. Gràcies a tots ells!!  i AMPA dels centres participants.