Dia Internacional de les Dones

Celebrem el Dia Internacional de les Dones (8 de març) en els centres educatius sota aquest lema, que l’Organització de les Nacions Unides (ONU) proposa per a aquest 2024

Per avançar cap a un futur equitatiu i sostenible, cal comptar amb les nenes i les dones i garantir-los l’oportunitat d’aprendre i liderar en totes les activitats humanes.

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones: Invertim en dones. Accelerem el progrés i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur en què sigui important la cura personal, col·lectiva i mediambiental.

#8M #Lesescoleslliuresdeviolències

Per més informació, cliqueu la següent imatge.