XXIX CONCURS EL GUST PER LA LECTURA

Obert el termini d’inscripció a la XXIX edició del concurs escolar El Gust per la Lectura, que organitza el Departament d’Educació, adreçat a l’alumnat dels nivells educatius no universitaris de Catalunya.

El Gust per la Lectura és un programa educatiu que ofereix propostes de lectura i recursos didàctics adaptats a cada nivell educatiu amb l’objectiu de formar bons lectors. A l’inici de cada curs es presenten un seguit de materials didàctics vinculats a unes lectures determinades i que trobareu publicats al web d’xtec..

Per participar en el concurs hi ha una primera fase d’inscripció, on els docents han de formalitzar-la abans del 19 de gener de 2024 accedint al formulari mitjançant el portal de centres del Departament d’Educació; i una fase de lliurement dels treballs, els quals s’han de publicar a la web del centre i s’ha d’omplir la segona part del formulari adjuntant la fitxa descriptiva de cada treball.

Trobareu tota la informació a les bases del concurs.