TV i ràdio educativa

En aquest apartat anirem afegint programes educatius per l’alumnat:

Nom programa Mitjà Horari Observacions
Objectiu 2030 Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a dijous a les 19.45 i divendres a les 20.10.
I també de dilluns a divendres a les 10.20
Objectiu 2030″, un espai produït pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb la col·laboració de TV3, que incideix en els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) impulsats per l’ONU.
Popap escolar Catalunya ràdio diàriament 16-17h Cada dia, Mariola Dinarès dirigeix i presenta el programa de tendències a les xarxes socials de Catalunya Ràdio. El “Popap” t’ajuda a entendre el nou entorn hiperconnectat amb eines i reflexió.
iCatKids iCat Dissabtes 10h-11h Un programa per a les noves generacions que els adults voldran compartir. Els matins del cap de setmana són un punt de trobada per aprendre a escoltar i descobrir la música de fills i pares.
Adolescents iCat iCat De dilluns a divendres, de 22.00 a 22.30. El programa audiovisual de la generació més jove. Els teus ídols passen cada setmana per iCat per parlar del que t’interessa: bulling, internet, parella, alimentació, amics… Roger Carandell comanda l’equip amb els “instagramers” Juliana Canet i Joan Grivé.
InfoK Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a dijous, a les 19.30 L'”InfoK” és el primer i únic informatiu pensat per a nens de 8 a 13 anys.
Dins del cos humà! Super 3 (Televisió de Catalunya) dissabte 18 abril. 15.30h

Estrena!!

Un programa de la BBC que els ensenyarà com funciona el cos
Paula Super3 (Televisió de Catalunya) Dilluns a divendres cap a les 17h Les mates més fàcils!
Wow! English Method

La caleta de la Lily/BabyRiki

Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a partir de les 9.28h fins les 10h Programa per aprendre anglès a través de vídeos i dibuixos
Dinàmiks Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a les 10.13/ 20.48 T’agrada fer experiments? Tens un munt de preguntes sense resposta? Vols descobrir el món que t’envolta amb els ulls de la ciència i convertir-te en un petit gran científic? El meu ajudant el Sr. Esquelet i jo, en Dani Jiménez, volem compartir amb tu l’aventura de la Ciència i demostrar-te que la Ciència és apassionant i molt útil per entendre el teu dia a dia.
Veterinaris Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a les 10.40 Veterinaris” és un programa sobre les relacions entre els animals i els seus propietaris. Un espai per a tota la família amb històries a vegades tristes i a vegades divertides. Sempre amb les bèsties i la gent que se les estima com a protagonistes.
Manduka Super3 (Televisió de Catalunya) Dissabte, a les 9.00 i a les 19.30
Diumenge, a les 15.30
Aprenem a menjar bé amb aquest programa
Avui aprenem Super3 (Televisió de Catalunya) Vídeos educatius