Tot a punt per l’English Day de la Conca de Barberà

Ja està a punt l’English Day per aquest curs 23/24, que es treballarà des de l’àrea d’anglès entre tot l’alumnat de sisè de primària de totes les escoles de la Conca de Barberà.

Durant el mes d’abril es celebra el III English Day a nivell comarcal a tots els centres educatius de la Conca de Barberà, aquesta activitat pretén que l’alumnat de primària i secundària utilitzi l’anglès per a expressar-se en un entorn més lúdic.

L’English Day té lloc a les tres poblacions on es troben els instituts de la comarca: l’Espluga de Francolí, Montblanc i Santa Coloma de Queralt realitzant-se el 12 i el 19 d’abril. El dia 12 realitzaran l’activitat les escoles Mare de Déu de la Serra, Institut Martí l’Humà, l’Escola Les Muralles de Montblanc, l’escola Salvador Ninot de Sarral i la ZER Conca de Barberà. A la població de L’Espluga de Francolí, es realitzarà el divendres 19 d’abril, amb les següents escoles i instituts participants:

• Escola Mare de Déu del Torrents.
  • Escola Martí Poch
  • Escola Vedruna
  • Institut Joan Amigó

Pel que fa a la realització de l’English Day a la població de Santa Coloma de Queralt, els centres participants seran Escola Vedruna de i Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt i l’institut Joan Segura i Valls.

L’ English Day pretén que l’alumnat de primària i de secundària tingui l’oportunitat de realitzar proves, jocs i tallers on la llengua vehicular és l’anglès; totes les activitats han estat organitzades pels docents de llengua estrangera de la comarca. Aquell dia és l’alumnat més gran de l’institut qui serà l’encarregat de dinamitzar l’activitat sota la supervisió dels docents.