Taller de picapedrer amb el Camp d’Aprenentatge

Els alumnes de 5è de l’escola Martí Poch han realitzat un Taller amb els docents del Camp d’Aprenentatge Monestirs del Cister.

L’escola Martí Poch entre d’altres temes, ha escollit l’Església Vella. Els docents del CdA Monestirs del Cister han dinamitzat un taller de la feina artesana del picapedrer i l’han contextualitzat en l’època medieval.  Després, s’han centrat en els diferents oficis que hi havia a les construccions per acabar parlant dels picapedrers.

També han realitzat una petita sortida a la Plaça de l’església per veure in situ les marques que feien els picapedrers.

Totes aquestes activitats estan emmarcades dins el V Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre, on els dos centres educatius de l’espluga de Francolí, seran els amfitrions i rebran les escoles i llar d’Infants que participen a la Mostra de teatre que enguany arriba a la 28ª edició.

Tot seguit podeu veure alguna imatge del taller realitzat.