Quin model de funció directiva tenen els centres d’educació secundària a Catalunya?

A la pàgina web del Consell s’ha publicat el Tast de dades. 21, corresponent al mes de desembre, que respon a la pregunta: Quin model de funció directiva tenen els centres d’educació secundària a Catalunya?

 

“L’estil de direcció és una variable important i significativa a l’hora de plantejar canvis a l’educació. La funció directiva dels centres educatius inclou tot un seguit d’accions de la direcció dels centres que té com a objectiu influir, a través de les decisions i de la manera d’actuar, en el treball d’altres persones i amb això generar les condicions institucionals necessàries perquè el centre educatiu funcioni correctament (Barrios, Camarero, Tierno, & Iranzo, 2015)

L’informe d’avaluació 24 Anàlisi del context de les direccions d’educació secundària. Curs 2018-2019 proposa un model de classificació dels centres inspirat en els models de Bolívar (2010) o Robinson (2007) entre d’altres.”

Foto i texte extret de :Tast de dades 21.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>