Què vol dir ser mestre avui? Conferència Francesc Martín

Us recordem que aquest dimecres dia 15 de novembre, hi ha la 3a i última conferència dins el cicle de xerrades “Què vol dir ser mestre avui? I”, a càrrec de Francesc Martín amb el títol : El teatre a l’escola: una situació d’aprenentatge significativa i transformadora. El Francesc és director de l’Escola Sant Jordi de Vilanova i la Geltrú.

Descripció de la xerrada:

Quines preguntes es fa una mestre avui dia quan ha de dissenyar una situació d’aprenentatge pel seu alumnat? Amb la intenció de respondre aquesta pregunta, analitzarem la implementació d’una experiència d’aprenentatge teatral, mirant d’identificar quins són elements clau a l’hora de dissenyar-la per a que aquesta sigui realment significativa, metodològicament sostenible i curricularment rigorosa.

Pel que fa a la bibliografia recomanada, en Francesc ens ha recomanat aquest tres llibres: Enseñar Distinto de Melina Furnam,  Avaluar i aprendre, un únic procés de la Neus Sanmartí i el ¿Cómo aprendemos? de l’Héctor Ruiz, tots tres disponibles en el CRP Conca de Barberà.

🗓 Dimecres, 15 de novembre de 2023
🏡 LLoc: CRP Conca de Barberà
🕛 Hora 17:30h
📍 Adreça: Carretera d’Artesa 4 -43400- Montblanc