Participants Certamen Lectura en Veu Alta Curs 2022-2023

El curs 2022-2023 ha comptat amb la participació de les escoles següents: Escola de Blancafort, Escola Cor de Roure, Col·legi Mare de Déu de la Serra, Institut Joan Amigó i Callau, Escola Les Muralles, Escola Martí Poch, Institut Joan Segura i Valls, Escola vedruna de l’Espluga de Francolí, Escola vedruna de Santa Coloma de Queralt, Institut Martí l’Humà i Escola mare de Déu dels Torrents.

Durant la setmana del 20 al 24 de març en què els alumnes preseleccionats de l’escola van participar en les semifinals del Certamen. Les escoles i instituts que s’han classificat per a la fase territorial de Tarragona són: Institut Joan Amigó i Callau en la categoria de Corsaris; l’Institut Martí l’Humà en la categoria de Tropa; i el Col·legi mare de Déu de la Serra en la categoria de Grumets Vermells, Corsaris i Tropa.

Enhorabona a tots els participants, i molts ànims als finalistes territorials.