Orientacions per a un escenari de possibles confinaments recurrents a escoles i instituts

El document “Orientacions per a un escenari de possibles confinaments” vol contribuir a promoure la reflexió pública a partir d’un conjunt de propostes específiques per a la presa de decisions als centres educatius. És una proposta de sortida, no una proposta finalitzada, un text d’urgència en un context de confinament que recull converses, debats, trobades, lectures… Interaccions amb moltes persones, professionals de l’educació, mestres, direccions i famílies.

Aquest document haurà complert la seva funció si la generació de noves propostes i reflexions, l’enriquiment i la crítica el fan obsolet gràcies a la proposta de millors orientacions. Haurà contribuït a la construcció col·lectiva de coneixement per a afrontar possibles nous confinaments durant el curs 2020-2021. Obrim el debat, la crítica i la millora d’aquestes propostes: obrim l’educació.