Observació entre iguals

 

L’observació entre iguals consisteix en parelles de docents, amb graus d’experiència i estatus similars, que acorden observar-se, mútuament, un o diversos aspectes pedagògics de la seva
acció a l’aula, per mitjà d’instruments de recollida d’evidències de la pràctica docent a l’aula que s’utilitzen per, posteriorment, oferir-se un feedback o retroalimentació constructiva mútua que permeti la reflexió i la concreció d’objectius de millora de la pràctica d’ambdós docents (Duran, Corcelles i Miquel, 2020).

En aquest vídeo es mostren les diverses fases de la pràctica d’observació docent entre iguals, creada dins el marc de la Xarxa de Competències del Departament d’Educació, conjuntament amb el GRAI (Grup de Recerca d’Aprenentatge entre Iguals) de la UAB, i enregistrada a l’escola Josep Baltà i Elias (Vilafranca del Penedès).

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>