mEduTarraco COVID edition

Esteu treballant els Objectius de Desenvolupament Sostenible? Encara no heu decidit com desenvolupar el Servei Comunitari per al proper curs? Esteu buscant una activitat multicompetencial, lúdica, digital i col·laborativa com a cloenda d’aquest segon trimestre? No heu realitzat cap sortida i voldríeu fer-ne alguna a l’aire lliure? Ets professor d’educació física i voldries que el teu alumnat fes una activitat física competencial a l’exterior? Necessiteu que el vostre alumnat de cicle Superior de Primària, d’ESO, de Batxillerat o de Cicles Formatius desenvolupi estratègies que els hi puguin servir de base per aprenentatges futurs?

Doncs ja heu trobat la resposta, mEduTarraco torna aquesta primavera! ( Carta per a les famílies)

Més informació:

Participa a mEduTarraco!