III Jornades DOTSS

Des de la Càtedra DOTSS (Desenvolupament d’Organitzacions Saludables i Sostenibles) de la Universitat de Lleida ens plau presentar-vos les III Jornades DOTSS. Aquestes jornades agafen el relleu de les anteriors jornades, que van consolidar-se com un espai de trobada de professionals i estudiants de diferents àmbits: salut, esport, educació i social, amb la finalitat de compartir, coordinar actuacions i cercar sinèrgies de treball que facin més efectives i eficients totes les iniciatives al territori.

Les III Jornades DOTSS estan formades per un cicle de 3 conferències que es realitzaran els mesos de febrer, maig i octubre del 2024.

Aquestes conferències estan orientades a temes d’actualitat i d’interès, sempre en línia amb els àmbits de recerca de la Càtedra DOTSS.

La primera conferència del cicle de conferències es realitzarà el proper 7 de febrer a les 18h a l’espai Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida a càrrec del Sr. Alberto Soler, psicòleg especialitzat en ‘Psicologia Clínica i de la Salut’.

La conferencia, titulada “Efectos y riesgos de las pantallas en niños/as de Educación Primaria. Cómo educar en un buen uso”  té una inscripció obligatòria i gratuïta.

Resum de la conferència:

Cada vez hay más preocupación por el papel que las pantallas y nuevas tecnologías tienen en el desarrollo de niñas y niños; países pioneros en la digitalización de las aulas como Suecia están dando marcha atrás en algunas de sus propuestas. ¿Cuál es el papel de la escuela en la educación tecnológica del alumnado? En esta ponencia repasaremos algunos mitos habituales respecto a infancia y NNTT, analizaremos los riesgos a los que están expuestos los menores y daremos algunas claves para abordarlos desde la escuela y la formación a familias.

L’assistència a les 3 conferències de les III Jornades DOTSS permetrà l’obtenció d’un certificat d’assistència.

WEB: www.catedradots.com

INSTAGRAM: @dotss_udl

FACEBOOK: Càtedra DOTSS UdL

Us facilitem també l’enllaç per a les inscripcions: https://forms.gle/Xt6K7E4EDt1Q9jkE9