Bones pràctiques: Per Nadal…regala lectura!

La proposta “Per Nadal…, regala lectura” ha estat seleccionada com a una de les bones pràctiques que treballa la línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector.

“Per Nadal…, regala lectura” és una proposta del CRP Conca de Barberà del gust per la lectura amb l’objectiu de guiar i ajudar els pares i mares, alumnes, i també els mestres i centres educatius a actualitzar la seva biblioteca i així poder renovar-la amb les novetats més importants.

Amb aquesta proposta han intentat aglutinar els diferents tipus de llibres (àlbums il·lustrats, llibres pop-up, literatura, clàssica…) així com també de diferents editorials.  També han intentat que hi hagi propostes per a totes les edats i gustos. El regal d’un llibre, a més a més de ser un obsequi, és també un delicat elogi.

Podeu veure les nostres recomanacions, clicant  a la imatge següent: