VII Jocs Florals Escolars (anul·lats)

El Departament d’Educació convoca els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de millorar la lectura i l’escriptura en l’alumnat i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país. Per poder participar en aquest certamen cal inscriure’s al CRP de la Conca de Barberà abans del 28 DE FEBRER.
Els treballs presentats, un per categoria, poden ser individuals o col•lectius (màxim 3 alumnes) categories A,D, E I H. El centre ha de garantir que els treballs presentats són originals, de creació pròpia i escrits en llengua catalana. La modalitat pot ser poesia o prosa. Tema lliure.
Els treballs que es presentin (com a màxim un per categoria) es lliuraran abans del 17 D’ABRIL DE 2020, en format digital i per correu electrònic, al CRP de la Conca de Barberà. Per a més informació truqueu al 977860471.
L’acte final territorial serà el 23 de maig a Tarragona.
Aquest curs per facilitar més la participació no serà requisit que tots els participants hagin d’assistir a la final territorial.