Concurs logotip

L’escola Mare de Déu dels Torrents ha participat en la mostra de logotip dels elements apadrinats del Departament d’Educació. Aquesta mostra pretén fomentar el treball dels alumnes sobre el concepte i el valor del patrimoni, promoure el treball en xarxa de tots els centres dins del programa: Apadrinem el nostre patrimoni i visibilitzar i donar valor al treball fet pels centres participants.

L’escola ha participat apadrinant el Museu del Vidre de Vimbodí i Poblet, els alumnes de cicle superior han estat els encarregats d’elaborar el logotip i han treballat al voltant del museu per conèixer aquest patrimoni que té la vila.

Més informació a : http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/apadrinemnostrepatrimoni/