LLOCS WEB |
|
LLICÈNCIES D’ESTUDI |
|
Jordi Carreras de Cabrera |
|
Ambrosio Gassol Noguera |
|
Anna Pérez Viñas |
|
M. Concepción Escobar Ruiz |
|
Maria Fernández i Pou |
|
Educació en valors en l’Educació Secundària: fonamentació i materials d’aula. |
José Arnal Agustín |
Educació de les actituds a l’ESO a través de contes de diferents tradicions culturals |
M. Àngels Batllori Casadellà |
Comunicació i diàleg a l’aula de l’ESO, fonaments dels valors democràtics. |
Guillem Biosca Villarroya |
Eugènia Bofill Malagarriga |
|
Mediació i elaboració interpersonal dels conflictes: un repte del present |
M. Carme Boqué i Torremorell |
Carme Ciscart i Beà |
|
Jordi Collell i Caralt (coordinador) i Carme Escudé i Miquel |
|
Fina Dantí Vilalta |
|
M. Concepción Escobar Ruiz |
|
Joaquín Fernández Amigó |
|
Neus Ferrer Barbany |
|
Alícia Garcia Colomo |
|
Gabriel Garcia Voltà |
|
Concepció Gassó Martí |
|
Valors i felicitat: Educar per a l’acceptació del fracàs, la pèrdua, el sofriment i la la finitud |
Joana Giralt Bolasell |
Sílvia Gisbert i Sagués |
LLOCS WEB |
|
LLICÈNCIES D’ESTUDI |
|
Contribucions i aplicacions del pensament crític a l’educació en valors |
Manuela Gómez Pérez |
Josep Gòrriz Verdú |
|
Les tècniques teatrals en el desenvolupament i en l’entrenament de les competències socials |
Joan Hervàs Martínez |
Narciso Juanola Soler |
|
Encarna Laguna Claramonte |
|
Felicitat Llop Campanales |
|
Lluís López González |
|
Gemma Masip Bonet |
|
Josefina Masnou Piferrer |
|
L’aprenentatge de la Ciutadania durant l’ESO. Teoria i Pràctica |
Ángel C. Moreu Calvo |
Antònia Navarro Babiloni |
|
Ètica dialògica per a la construcció racional i autònoma de valors. |
Ginès Navarro Navarro |
Sílvia Palou Vicens |
|
Irene de Puig i Olivé |
|
Pilar Quera Colomina |
|
David Ribera Nebot |
|
Ana Rodet Iraola |
|
La importància de la convivència en una societat multicultural. |
Josep Lluís Romero Cortés |
Joan-Anton Sánchez Valero |
|
M. Asunción Savall Domingo |
|
Josep Sivilla Bosch |
|
Dolors Vallejo Calderón |
|
Rosa M. Vela Abella |