XV sessió oberta del Cercle de mestres d’ABEAM

El proper dia 12 de juny (dimecres a les 17,45h)  dins del Cicle de Formació oberta del CERCLE DE MESTRES s’ofereix una xerrada de títol: “TRAJECTÒRIES D’APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES entre 0 i 8 anys” .

Veure l’aprenentatge de la matemàtica com una Trajectòria porta a pensar en un procés en el qual el coneixement es va desenvolupant i es va fent cada vegada més complex.
“Les Trajectòries” són propostes d’educació matemàtica, per a nens i nenes entre 0 i 8 anys, fruit de la recerca i la pràctica en aquest camp de l’educació. Dissenyades i experimentades en diversitat de països i de contextos socials han mostrat l’aportació a l’aprenentatge i la progressió cap a un coneixement matemàtic cada vegada més complex i més connectat.
La identificació d’aquestes Trajectòries, ha servit de base al moviment “earlymaths” què està prenent força a EEUU i GB per promoure l’educació matemàtica com una manera de treballar per la inclusió. Actualment l’OCDE treballa amb aquesta idea per a una avaluació adequada a l’escola inclusiva.

Esperem que us agradi aquesta proposta!

Tot i que la xerrada està proposada per aquesta etapa, com sabeu, en didàctica tot és extensible i transferible a la pràctica de les nostres aules i en diferents etapes. Les conclusions d’aquestes investigacions són realment interessants. És per això que us convoquem a docents tant d’infantil com de primària.