Introducció a la programació per aprendre creant i desenvolupant diversos projectes (learning by doing) amb un entorn gràfic de treball: Snap! La programació, a banda d’aportar-nos un aprenentatge en el camp del pensament computacional, ens permet abordar qualsevol projecte que faci servir el món digital des d’un punt de vista creatiu, experimental, cooperatiu, lliure i crític.
Introducció a la programació per aprendre creant i desenvolupant diversos projectes (learning by doing) amb un entorn gràfic de treball: Snap! La programació, a banda d’aportar-nos un aprenentatge en el camp del pensament computacional, ens permet abordar qualsevol projecte que faci servir el món digital des d’un punt de vista creatiu, experimental, cooperatiu, lliure i crític.
Objectius
- Utilitzar un entorn interactiu programable per desenvolupar projectes interdisciplinaris.
- Incorporar i interconnectar en els nostres projectes tots els elements propis del món computacional: dades, estructures de programació, digital media, xarxes…
i del món físic: imatge, so, robòtica (sensors i actuadors). - Fomentar la curiositat científica i les competències STEAM.
- Utilitzar les estratègies pròpies del pensament computacional i del treball cooperatiu per projectes.