Proposta interdisciplinària en l’àrea emergent de la nanociència i nanotecnología que engloba activitats expeimentals a mode de petita investigació, demostracions de ciència fonamental i teòrica, i activitats de ciència aplicada i tecnologia, com el disseny i construcció d’algun aparell.
Nivell:
Batxillerat
Secundària Obligatòria
Format:
Kit en préstec
Àrea de coneixement:
Científic
El NanoKit és una proposta pedagògica en la línia de l’educació STEM combina una metodologia pràctica, on l’alumnat experimenta, i una plataforma en línia, que permet aprofundir en les temàtiques seleccionades, gràcies a una guia didàctica en format de fitxes accessibles via web.
Integra i relaciona teories i aplicacions, i incorpora la complementarietat entre disciplines i àrees de coneixement, |
Objectius
Objectius-
Els alumnes han de ser capaços de:
- Pensar críticament respecte una àrea de la ciència amb un gran potencial per canviar el seu dia a dia.
- Valorar la contribució de la nanociència i la nanotecnología al desenvolupament sostenible.
- Comprendre el fucionament bàsic dels aparells i tècniques utilitzats en aquest camp científic.
- Relacionar la nanociència i nanotecnología amb continguts, competències i models de ciencia.
- Explicar i predir fenòmens d’aquest camp de la ciencia utilitzant els models de ciencia escolar.