Càpsula 4 – DissenyART!

El Disseny com a element transformador del centre a través dels diferents àmbits educatius.

Nivell: Batxillerat Cicle inicial Cicle mitjà Cicle superior Infantil Primària Adults Ensenyaments de règim especial Internivells Secundària Obligatòria
Format: Activitats Curs Materials
Àrea de coneixement: Artístic Social i cultural

Creadors de la càpsula original i virtual: Mireia Roca, Montserrat Gabarrella i Inmaculada Rodríguez

En aquesta càpsula DissenyART! donarem presència a l’Art dins del món del Disseny. Us presentem una manera de treballar aquesta disciplina artística com a projecte transformador de centre, tot fent una mirada transversal i integradora de l’art amb els diferents àmbits educatius. Ens endinsarem en la vessant del disseny de moda i descobrirem noves fonts d’inspiració, temàtiques, trencant estereotips i tendències.  A la mateixa vegada, donarem el valor a la presència de l’art a l’escola i els referents artístics com a punt de partida per a qualsevol creació artística. Utilitzarem les tècniques i eines artístiques proposades per expressar-nos i comunicar-nos.

• Promoure i donar valor a la presència de l’art a l’escola.
  • Treballar les relacions entre art i disseny.
  • Promoure el coneixement de referents artístics.
  • Promoure i donar valor a les diferents tasques dins la creació d’un projecte de disseny.
  • Utilitzar elements bàsics del llenguatge visual per la confecció d’una peça de roba.
  • Comprendre i apreciar la producció artística.
  • Treballar les possibilitats visuals d’un projecte senzill.
Data d'incorporació: 29/04/2021