Creació d’una petita instal·lació artística teixint conceptes matemàtics, artístics i visuals sobre les idees d’acollida i refugi.
Nivell:
Batxillerat
Cicle superior
Primària
Adults
Ensenyaments de règim especial
Internivells
Secundària Obligatòria
Format:
Activitats
Curs
Materials
Àrea de coneixement:
Artístic
Imatge: Surene Palvie de Pexels.
Creadors de la càpsula original: Toni Vila i Mercè Vergaz
Creador de la càpsula virtual: Toni Vila
Les fronteres són línies invisibles i també són espais construïts. En aquesta càpsula de Fronteres de fil, a partir de la seqüència Punt – Línia – Superfície – Espai crearem una petita instal.lació artística manipulant diferents fils i cordes. Aprofundirem en conceptes matemàtics, artístics i de la cultura visual que ens ajudaran a teixir un espai, per després establir reflexions tan necessàries i actuals sobre les idees d’acollida i refugi.
Objectius
- Manipular diferents materials per fer una instal·lació artística
- Introduir continguts d’altres camps de coneixement en una producció artística
- Expressió artística d’emocions i experiències
- Gaudir de l’experiència artística