Curs “La calculadora como recurso didáctico para la enseñanza de las matemáticas en Educación Infantil y Primaria”

La FEEMCAT i la PESPM organitzen, amb la col·laboració de la divisió educativa de Casio, un curs on s’aborden tant coneixements tècnics de la calculadora com els seus vessants didàctics, amb exemples pràctics per portar a l’aula amb l’alumnat.

El curs és gratuït i presencial, de 10 hores, en horari de 17:30 a 20:00 h els dies 11, 13, 18 i 20 de març de 2025 a l’escola Guinardó de Barcelona. Serà impartit per la Tuti Comalat (escola Guinardó) i la Paula Lázaro (divisió educativa Casio).

La inscripció està oberta fins al dia 16 de febrer inclòs, a través d’aquest enllaç. A partir del dia 20 de febrer, els inscrits rebran per correu electrònic les indicacions per accedir al curs.

Per a més informació us podeu dirigir a admin@fespm.es.