Ja està oberta la inscripció al Congrés Català d’Educació Matemàtica, el C2EM, que tindrà lloc a Lleida del 7 al 9 de juliol de 2025.
El C2EM se celebra cada 4 anys per part de la FEEMCAT. És dirigit a docents de matemàtiques de totes les etapes educatives, des de les primeres edats a les etapes postobligatòries, i té lloc en diferents ciutats catalanes. Les anteriors edicions del congrés han estat:
És un espai per compartir experiències i idees, al qual tothom és convidat. Podeu presentar les vostres propostes a través del següent enllaç, en forma de:
- Comunicacions o comunicacions enllaçades (uns 20 min depenent del tipus).
- Tallers (1 h 25 min): sessions pràctiques amb participació activa dels assistents amb activitats que s’han dut a terme pel professorat a les aules.
- Taules (1 h 30 min): exposicions en “petit format” d’activitats d’aula, d’experiències, recursos i materials.
- Videoclips (màx. 3 min): presentació en format vídeo per compartir experiències escolars, materials, idees o punts de vista sobre l’educació matemàtica o resultats de recerques a l’aula.
La presentació de propostes es reconeix com a publicació mitjançant l’ISBN de les actes del congrés, que es publicaran en finalitzar.
Tota la informació del congrés la trobareu a la web i aquí l’enllaç d’inscripció com a assistents.


