Escola Ferrer i Guàrdia. Granollers – ART i Transformació a partir d’un projecte de centre.

L’escola Ferrer i Guàrdia és una escola de Granollers la qual té l’educació artística com a tret diferenciador.

L’acompanyament de centre es va coordinar des de l’Àmbit Artístic del CESIRE i es va dissenyar conjuntament amb l’equip directiu del centre, el Servei Educatiu del Vallès Oriental I, l’assessora Mireia Roca i l’equip impulsor del centre: Sara Garcia, Montserrat Gabarrella, Inma Rodríguez i Vanesa Luque.

El projecte de centre ve donat a partir d’una decisió consensuada per tot el claustre.  Es va dissenyar el projecte artístic a partir del repte:  “Com millorar la pràctica artística a partir i vers la inclusió”.  Es varen plantejar les arts com a eix transversal tot fent  connexions amb altres àmbits .