On som

La seu del CdA està ubicada a l’alberg de l’Espluga de Francolí de XANASCAT, al terme de Les Masies i a 2km del municipi.

” La meva vila és clara i oberta a tots els vents
 la pedra i l’atzavara li guarden els batents”

Ramon Muntanyola

Instal·lacions

Informació sobre l’alberg: https://xanascat.gencat.cat/ca/albergs/albergs/lespluga-de-francoli-xanascat

Nota: els preus vigents pels alumnes són els que es publiquen a la pàgina de la xtec, previ acord entre els  Departaments d’Educació i de Treball, Afers Socials i família, i que no coincideixen amb els publicats a la pàgina de l’alberg.

Per altra banda al CdA podem atendre un màxim de 60 alumnes per estada o sortida d’un dia.

Distribució dels espais

Espais-taller

El CdA Els Monestirs– seu a l’alberg Jaume I_ disposa de 4 espais destinats a tallers, un dels quals és un laboratori, i d’un espai multifuncional. Aquest espai és bàsicament l’aula d’esbarjo dels grups, però en moments puntuals també s’habilita com a taller.

També disposem d’una aula taller al monestir de Santes Creus.

Per l’activitat de Vallbona de les monges anem a fer els tallers als centres perquè no disposem de cap espai.

Com arribar-hi

Per arribar al Camp d’Aprenentatge Els Monestirs de Cister cal anar fins l’Espluga de Francolí i seguir les indicacions que es ressalten a la següent imatge.