Modalitats

El Camp d’Aprenentatge Els Monestirs del Cister ofereix un ventall de possibilitats d’actuacions, les quals es poden concretar en:

1.- Estades de 2 a 5 dies.    Durant aquestes estades els centres poden escollir treballar diferents àmbits: Social, Natural, Tecnològic o una  opció mixta. En aquest mateix menú -Modalitats-, hi hem dissenyat una taula amb diferents propostes.

2.- Sortides
Activitats d’un dia. Cada centre escull l’activitat que consideri més adient per aprofundir els aspectes curriculars que està treballant.
Per aquestes activitats tenen preferència els centres de proximitat, per dos motius obvis: és recomanable que els alumnes coneguin el patrimoni local i per altra banda tenim el temps com a factor limitant.

3.- Projectes compartits
El CdA ofereix, si s’escau, la possibilitat de tutoritzar un projecte relacionat amb el gruix dels continguts curriculars que es treballen al CdA. Aquest projecte es pot tirar endavant amb un o més centres de forma individual o bé simultàniament amb varis centres que el poden compartir alhora.