CONCURS MOMENT 3

Benvolgudes i benvolguts,

Un cop heu finalitzat la vostra sortida o estada al Camp d’Aprenentatge Monestirs del Cister, segur que heu pogut compartir l’experiència de tot allò viscut i après amb la resta de companyes i companys.

Què heu conegut, què us ha agradat més, què és allò que podreu aplicar immediatament a les classes…? Us voldríem acompanyar a l’hora de respondre a aquestes preguntes, i ho fem proposant-vos de participar en aquest concurs.

Aquí en teniu les bases.

BASES REGULADORES DELS PREMIS

“TREBALL POSTERIOR MOMENT 3 DELS MONESTIRS DEL CISTER”

1. Objecte del premi

Aquestes bases regulen la concessió de premis del CdA Els Monestirs del Cister als millors treballs realitzats posteriorment a la visita dels centres al Camp .

El premi té com a objectiu estimular:

– la consolidació d’aprenentatges assolits a les activitats del nostre servei educatiu

– la reflexió de l’impacte que han produït les activitats realitzades

– la compartició de conclusions i experiències amb la resta de la comunitat educativa de cada centre.

1. Procediment de concessió

El procediment de concessió és el de concurrència competitiva.

1. Format dels treballs

Els treballs que es presentin hauran de ser obres inèdites desenvolupades per l’alumnat en algun dels aspectes treballats durant la sortida/estada del centre al CdA. El format dels treballs serà el que cada centre educatiu estableixi.

1. Destinataris

Grups d’alumnes que hagin realitzat durant el curs 2023-24 alguna sortida/estada al CdA dels Monestirs del Cister. Cada centre podrà enviar un màxim d’un treball per estada/sortida. La participació en aquesta convocatòria suposa l’acceptació d’aquestes bases.

1. Modalitats dels premis

Es lliuraran els següents premis:

• Un primer premi per a l’etapa de Primària
  • Un primer premi per a l’etapa de Secundària
  • Un premi a la innovació i originalitat.

Els premis inclouen obsequis tant per al centre com per a l’alumnat participants.

1. Criteris de valoració

La puntuació màxima ( 10 punts) s’obtindrà seguint els següents criteris de valoració:

1. L’adequació de la temàtica desenvolupada en el treball als continguts i activitats plantejades durant la visita del centre al CdA: 1,5 p.
  2. Claredat en el plantejament dels objectius del treball: 1 p.
  3. La presència de rigor i el tractament científic en el desenvolupament del treball: 1 p.
  4. L’originalitat i la creativitat presents en el treball: 2 p.
  5. La presentació, l’estructuració (si s’escau) i la correcció en l’ús adequat de la llengua 2 p.
  6. El caràcter inclusiu i participatiu dels treballs realitzats: 1,5 p.
  7. La sostenibilitat en la realització del treball: 1 p.

1. Comissió de selecció

Estarà formada per un/a professional del CdA Els Monestirs del Cister, un/a representant de SSTT del Departament d’Educació del Camp de Tarragona i un/a representant  de Serveis Centrals del Departament d’Educació. La decisió de la comissió serà inapel·lable i  s’estendrà en una acta on constaran el nom dels treballs i centres que s’hagin presentat al concurs  i la proposta raonada i puntuada dels treballs guanyadors que serà comunicada als centres i a la web del CdA.

Qualsevol aspecte no previst a les bases serà resolt per la comissió.

1. Terminis i fases del concurs

a) Presentació de treballs: l’últim dia per lliurar/enviar els treballs serà el 14 de juny de 2024. Es poden enviar per correu electrònic a l’adreça e3900035@xtec.cat o per correu postal a CdA Els Monestirs del Cister, Alberg l’Espluga, Les Masies s/n ,43440 L’Espluga de Francolí. Juntament amb les obres enviades caldrà indicar el nom de l’escola/institut, els noms de les activitats realitzades durant la seva visita al CdA,  l’adreça del centre i un telèfon de contacte.

Els treballs enviats per correu postal es podran recollir des de l’1 de setembre de 2024 fins al 31 d’octubre. Els treballs premiats es podran reproduir i fotografiar parcialment per la seva difusió

b) Comunicació de treballs premiats: els resultats es comunicaran a partir del dia 25 de juny tant particularment als centres els treballs dels quals hagin estat premiats com a la resta de centres participants. El llistat de premiats també es publicarà a la web del CdA  https://serveiseducatius.xtec.cat/cda-monestirs/.