Els cellers modernistes

MODALITAT
SORTIDA

Nivell educatiu (cliqueu per a desplegar la fitxa de l’activitat)

Educació Primària ( CS)

Educació Secundària ( 1er Cicle ESO, 2n cicle ESO)

Desenvolupament de l’activitat

Aquesta activitat pot desenvolupar-se en cellers de les comarques de l’Alt Camp ( Nulles, Vila-rodona) i Conca de Barberà ( L’Espluga de Francolí).

Es treballa un dels edificis escollits des dels vessants funciona, arquitectònic i social. Si s’escau se’n poden treballar 2 i establir comparacions.

Dinàmica de l’activitat

• Cal fer un treball previ de contextualització ( proposat pel Camp o a iniciativa dels centres)
  • S’organitzarà els alumnes en grups i cada grup tindrà una tasca encomanada que haurà de realiztar un cop s’ha fet la visita.
  • Es farà una presentació col·lectiva , una visita guiada, i després s’organitzarà els alumnes en petits grups per a acabar d’elaborar les tasques i treure’n conclusions.

Durada: si s’estudia 1 celler l’activitat és d’un matí i sinó s’hauria d’extendre a 1 dia.

Material gràfic

Els cellers modernistes