Amb la primera gota de pluja ha mort l’estiu: L’escola Mowgli, d’Igualada, visita el CdA Empúries

Aquest vers del premi Nobel de literatura l’any 1979, el poeta grec Odisseas Elitis, va ser la tornada de l’estada de l’escola Mowgli, d’Igualada, al nostre Camp d’Aprenentatge, del 21 al 25 d’octubre d’enguany, amb la diferència que, en el nostre cas, no va posar fi a l’estiu quatre gotes de pluja sinó un seguit de tempestes de dimensions bíbliques.

Els alumnes i els seus mestres, però, venien ben equipats, com es pot veure en aquesta foto, i amb bona voluntat i imaginació vam poder realitzar totes les activitats programades.

Confiem que aquesta estada a l’Empordà, que ens portà fins a l’extrem més oriental de Catalunya, el Cap de Creus, hagi deixat un bon record en tots els alumnes, com l’ha deixat en nosaltres, i que l’Escala i el seu ric patrimoni històric, etnogràfic i paisatgístic sigui ja una part del bagatge cultural de tots ells.

Bona continuació de curs, alumnes i mestres de l’escola Mowgli!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *