L’Escola Pompeu Fabra a la Colònia Güell

6El divendres 29 d’abril els alumnes de 6è d’aquesta escola de Vallirana s’han transportat en el temps i han conegut més a fons la funcionalitat dels edificis de la part industrial i residencial de la Colònia Güell. També han après a identificar diferents elements modernistes i han gaudit de la visita al centre d’interpretació i també de l’espectacular Cripta dissenyada per Antoni Gaudí.

Quan han començat l’activitat ens han explicat un munt de coses que sabien al voltant de la Colònia. Després, per grups i amb el nostre suport, han anat fent l’itinerari tot identificant les enganxines que corresponien a cada parada i contestant les preguntes mitjançant l’observació de façanes i diferents elements.
Han acabat l’activitat al centre d’interpretació on han visualitzat un documental molt atractiu. Després s’han dirigit a la cripta on han descobert diferents elements com: els símbols, l’originalitat de les piques, la utilitat dels bancs, la composició de les diferents columnes, la forma i l’obertura dels vitralls, entre d’altres coses.

Han estat unes mestres i uns alumnes fantàstics!

1. Escola Pompeu Fabra, 6è A

Hola Engràcia i Carles,
    us volem dir que la sortida ens va agradar molt, ens ho vam passar força bé i vam aprendre moltes coses.
    Moltes gràcies per la vostra ajuda i interès.